Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når noe er ødelagt og du får erstatning. Må du handle gavekort hos scalepoint. Evt få en mye lavere sum utbetalt kontant. Gavekortverdien er verdien på det tapte. Den oppnår du aldri, fordi gavekortkjøp også trekkes fra kontantverdien. Forsikringsselskapet bør avslutte ordningen med Scalepoint eller ha det som valgfri opsjon. Slik at kunden ikke må handle i de spesifikke butikkene og faktisk få verdien på det ødelagte.
Raske oppgjør, uten problemer for kunden. Vi er mer enn fornøyde.
Erstatning kom meget kjapt etter at jeg meldte skaden. Skulle stille et spørsmål. men måtte melde det som sak. Oppgjøret på bakgrunn av hva jeg hadde beskrevet
Blir bedt om å skaffe verkstedsuttalelse, som de vil dekke. Når den foreligger er det ikke nok, de vil da ha en skadeårsak fra verksted (?!) og vi får en sannsynlighet. Saken blir så avslått, uten at vi får dekket verkstedsregning. Styr unna dette selskapet!!
Har vert nødt til og bruke bilforsikring to ganger og er veldig godt fornøyd med fremtins behandling begge ganger.
Her får du følelsen av du får igjen for forsikringen du har i Fremtind Forsikring
Det er bare helt topp. Har hatt to skader som begge har blitt behandlet veldig bra.👍😀