Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir bedt om å skaffe verkstedsuttalelse, som de vil dekke. Når den foreligger er det ikke nok, de vil da ha en skadeårsak fra verksted (?!) og vi får en sannsynlighet. Saken blir så avslått, uten at vi får dekket verkstedsregning. Styr unna dette selskapet!!
Har vert nødt til og bruke bilforsikring to ganger og er veldig godt fornøyd med fremtins behandling begge ganger.
Her får du følelsen av du får igjen for forsikringen du har i Fremtind Forsikring
Det er bare helt topp. Har hatt to skader som begge har blitt behandlet veldig bra.👍😀
De orker ikke å sjekke om flere er i fam. Er organisert
Løsninsorientert i alle sammenhenger. Veldig bra! Direkte kontakt med taksmann påfølgende dag. Fin og god dialog for å finne beste løsning. Klart å anbefale.
Gikk egentlig greit når vi først måtte bruke forsikringen Men det var en enkel og klar dekningsmessig skade. Oppgjør var på vår konto etter få dager. Men ventetid i telefon kunne vært bedre når en lurte på ting. Dette var før vi kom opp i og måtte bruke forsikringen. Men etter vi fikk sendt inn alt på rett måte gikk det greit. Skjemaet en først måtte melde skaden på var enkelt og greit å fylle ut. Men kunne godt vært laget slik at for eks reisedokumenter og vanligvis nødvendig dokumentasjon kunne vært sendt inn med en gang med skjemaet. Men som sagt tidl. Telefonkapasiteten når en ringer inn for å spørre om vanlige ting, kunne vært betydelig bedre. Vi hadde litt kommunikasjon med en autorisert rådgiver, i forkant av innsendelse av forsikringskravet. Kundebehandler var ytterst serviceminded ! Han kan godt få en god kommentar på god kundeservice !