Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har en frekk fremtoning, de skriker og er uhøflige. Det er veldige lite behjelpelige når skaden er en realitet. Jeg velger å bytte forsikringsselskap.
Rask kunde og saksbehandling. Gir oversikt over rettigheter i følge forsikringsomfang! I varetagende! Trygghetsskapende!
Sjekke hva som virkelig står i skaden brukt penger på opp mot virkeligheten.
Veldig fornøyd med behandlingen av reisepenger i disse koronatider.
Grei oppfølging i forbindelse med forsikringssak. Enkel og oversiktlig nettbasert løsning for kommunikasjon og saksbehandling.
Forklarte problemet og sendte et par bilder på mail som dokumenterte, ventet et par uker og pengene var på konto. Ikke noe mer kommunikasjon eller andre unødvendige spørsmål.
Tidligere har jeg stort sett vært veldig fornøyd med fremtind, Men siste gang jeg var i kontakt med de syns jeg det bare var rot og tull og jeg fikk overhode ikke noe fornuftig svar. Håper dette var ett engangstilfelle.