Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da LO i sin tid ville tegne omfattende avtaler for de LO organiserte skapte det stor strid. Det gjaldt riktig nok Kollektiv Hjem først og fremst, men at LO organiserte kan tilby sine medlemmer LO Favør er en god ting også for oss som er pensjonister. Fremtind og LO må ha gode relasjoner.
Alle de andre selskapene har prøvd å overgå Fremtind i dekning og pris på er pakke på 5 forsikringer, de kan ikke konkurrere.
Selskapet har ikke lenger lokal kundekontakt slik som tidligere, og dette gir dårligere kundebehandling. Ved større skader benytter selskapet takstmann og konsulenter i sør Norge, og beregner erstatning ut fra fotografi eller annen beskrivelse.
Jeg fikk rask kontakt med representant hos Fremtind forsikring, og fikk svar på hva jeg måtte gjøre før jeg fikk saken behandlet. Etterpå fikk jeg forsikringsoppgjøret raskt.. utbetalt på min konto.
Er fornøyd med deres forsikring, men ikke med saksbehandleren.
Kjapp håndtering og avklaring av saken. Konklusjonen i saken bar preg av samme konklusjon som flyselskap uten å vurdere de faktiske forhold.
Fikk forståelig tilbakemelding. Her var det ikke noe tull.!!