Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke dekt noe. Ble oppringt av saksbehandler som satte mine vurderinger som mamma og sykepleier i tvil. Mente vi burde dratt til lege med vårt barn som fikk spysjuka på helgetur i stedet for å dra hjem. Fikk kritikk for at vi hadde satt oss i bilen og kjørt hjem, syke barn bør holdes i ro. Vi skulle heller blitt der i min 3 dager og ikke kommet opp på jobb, bestilt ekstra overnatting på stedet for hvis vi hadde gjort det hadde vi kunne fått noe dekt.... blir bytte av forsikring for meg!
Full brann hos nabo over. Alle vinduer falt ned på mine ting når de eksploderte, samt glør og flammer. Fikk skade på en paviljong i PVC, og ett dyrt møbeltrekk. Men, de nektet å dekke det på innbo forsikringen min hos de. Veldig smålig og dårlig ! Jeg sier opp og flytter forsikringene mine.
Etter gjentagende dårlig kundeservice melder jeg inn en klage og blir oppringt fra klageservice, blir behandlet som den dummeste personen i hele verden. Uakseptabelt.
Jeg er reiseforsikret i Fremtind gjennom fagforening og LO Favør. Betingelsene har alltid framstått som gode og svært konkurransedyktige, men nå har jeg i tillegg erfaring med et skadeoppgjør etter en planlagt utenlandsreise som måtte avlyses sommeren 2020 på grunn av koronapandemien. Det var lett å forstå hvordan skademelding skulle legges inn på nettsida til Fremtind, og det kom innvilgelse etter drøyt én arbeidsdag – refusjon var inne på konto en halvtime etter at varsel om innvilgelse på SMS. Anbefales på det varmeste!
Ingenting å utsette på forsikringsselskapet mitt. Rask saksbehandling og blir møtt med tillit til opplysningene jeg gir opp saken.
Dere avslår alt. Jeg var sikker på at følgeskader av lekkasje i tak dekkes, men ikke hos dere.
Fremtind brukte svært lang tid på saksbehandling, la ikke min dokumentasjon til grunn og da jeg opplyste om at de hadde brukt feil tall avviste de dette uten at de dokumentere hvor de hadde tallene fra