Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tok lang tid å få kontakt med Fremtind. Jeg måtte selv purre og ringe. Deretter var det saksbehandling som ikke viste forståelse for nyanser og situasjonen, og ble opplevd mer som en ChatBot som monotont gjentok vilkårene i forsikringen - leste de opp gang på gang. Det var også "umulig" ifølge saksbehandler å håndtere saken på annet vis - men andre vi reiste sammen med opplevde helt annet resultat fra sitt forsikringsselskap. Så jeg anbefaler virkelig å finne noen andre til å håndtere din reiseforsikring!
Grei saksbehandling. Proff håndverker på befaring. Skulle ønske det var mer hjelp å få med sikre huset mot inntrengning av skadedyr. Men ift hva vilkårene sier så gjør de det de skal.
Bra selskap alt ble ordnet opp rask. Ingen problemer.
Svært misfornøyd med tidsbruken i forsikringssaken, og kundeservicen i Fremtind Forsikring. Står til full stryk. Arrogante saksbehandlere. Lovte å undersøke en omstendighet og ringe tilbake. Hørte aldri noe mer fra saksbehandleren.
God service, og vennlig kundebehandling. Kort og god saksbehandling. Lett å komme i kontakt med via tlf. God forståelse for saken.
Ingen info rundt kostnad på skade. Dersom denne er liten vil jeg betale selv i stedet for å bruke forsikringen.
Mye rot blant flere ansatte rundt skade på bil, berging, verksted, leiebil, to som hadde orden, men null oppfølging på leiebil. Elendig selskap.