Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd,god servis! Raskt og profesønell behandling av skade saken.
Møtte en tålmodig og hyggelig kundebehandler. Fikk forklart saken over telefon istedet for skjema på nett.
Holdt på å lage grøt til hesten min og plutselig falt ringen min ned i grøten og ble slukt før jeg fikk sukk for meg. Ringen ble ikke funnet etter dette. Fikk ikke noe medhold på dette noe jeg syntes er dårlig da det var Max uflaks/ uhell.
Ikke meldt så mange saker, men de som er meldt har hatt utrolig rask saksgang/oppgjør! Veldig enkelt og ryddig å melde saker på nett!
Ikke noe tull oppgjør med en gang. Fra jeg meldte saken tok det 24 timer til penger på konto
God erfaring så langt raskt oppgjør ved bilskade Enkel og grei innsendings prosedyre ved skade
Jeg har mistet en bagasje. Når jeg fikk tilbake for bagasjen fikk jeg absolutt ikke like mye som jeg har mistet, og i tillegg fikk jeg tilbake verdien i gavekort. F.eks. fikk jeg tilbake verdien for samsonite kofferten min i gavekort på zalando, en butikk som ikke engang fører merket samsonite. Jeg kunne ellers valgt å få utbetalt 80 % av verdien i cash.