Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God erfaring så langt raskt oppgjør ved bilskade Enkel og grei innsendings prosedyre ved skade
Jeg har mistet en bagasje. Når jeg fikk tilbake for bagasjen fikk jeg absolutt ikke like mye som jeg har mistet, og i tillegg fikk jeg tilbake verdien i gavekort. F.eks. fikk jeg tilbake verdien for samsonite kofferten min i gavekort på zalando, en butikk som ikke engang fører merket samsonite. Jeg kunne ellers valgt å få utbetalt 80 % av verdien i cash.
Raskt oppgjør, fantastisk service absolutt å anbefale.
God forsikring, god forklaring, og topp service.
Hyggelige mennesker som gir god service mår man behøver bistand.
God service og oppfølging. Takstmannen forklarte hva som skulle gjøres og hvorfor.
Har tidligere hatt saker i fremtind der det har gått ganske raskt. Denne gangen var det en liten og enkel sak, lav verdi på det som skulle erstattes. Allikevel setter oppgjørskonsulent en utreder på saken på grunn av mistanke om lureri, årsaken til det var at jeg hadde tatt vare på ødelagte varer etter at skaden hadde skjedd! Det syntes de altså var merkelig. Snakket med utreder og alt var ok, han sa at han hadde fått svar på det de lurte på og saken ble sendt tilbake til behandling og jeg kunne forvente så og så mye i erstatning sa han. Etter dette har jeg purret to ganger på behandler før jeg fikk svar nå om at saken fortsatt ikke er ferdig behandlet! Nå er det altså flere dager siden utreder var ferdig og saken skulle behandles på nytt. Skjønner ikke hva som tar så lang tid i en helt opplagt sak!!! Ikke store summen det dreier seg om heller, men av prinsipp synes jeg at dette er for dårlig.