Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice. Fikk svar samme dag om at skaden ble dekket, og forsikringsoppgjøret ble ordnet raskt :)
- rask respons etter innmeldt skade - hyggelig, klar og konsis kundebehandler - meget god oppfølgning etter skade - er veldig glad for å ha Fremtind forsikring når man er uheldig - enkel og lett forståelig nettside, enkelt å melde inn skade
Dyr forsikring, og når skaden skjer får du et svært dårlig oppgjør. En vannlekkasje i taket hos meg ga en dekning på latterlige 7000 kroner. Hvilken håndverker skal jeg få til å skifte taket for den summen, tro?
Helt grei forsikringsselskap som hjelper meg når skaden skjedde. Når var dette tilfellet riktignok ikke min feil da. Kunne vært litt billigere bilforsikring for oss som bare har bil å forsikre. Ellers fornøyd
Ble påkjørt fredag kveld, fylte ut digitale skjema. Fikk telefon på lørdag om at saken var i orden og fikk time til verksted mandag. Deler ble bestilt og to uker etter så fikset de bilen. Den ble helt som ny.
Over 3 ukers saksbehandlingstid på mulig lekkasje i taket og lite veileding og rådgivning rundt prosessen og hvordan vi skulle håndtere situasjonen.
Viktige faktorer når en må melde skade er å bli møtt med forståelse, god veiledning, enkel innmelding av skade, rask behandlingstid uansett utfall.