Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Viktige faktorer når en må melde skade er å bli møtt med forståelse, god veiledning, enkel innmelding av skade, rask behandlingstid uansett utfall.
Alt ble i orden både raskt og greit. Skadeomfang ble begrenset takket være god rettledning.
Behandling rask og oppgjør var rask. Fikk orientering under veis hvor langt behandling var kommet.
Selskapet løste min sak på en ryddig og effektiv måte.
Jeg ble møtt av en saksbehandler som også forstod hvorfor kunden hadde forsikring.
Rask og effektiv kundebehandling, veldig bra saksbehandlere
I en liten reiseforsikringssak ble jeg og min kone indrekte mistenkeliggjort for å forsøke å lure dem. (Ble frastjålet mobil i Portugal, Fremtind hevdet at vi hadde mistet/forlagt telefonen, og nærmest insinuerte at det var ønske om ny telefon som var bakgrunnen). Så en sak nå der min bil ble påkjørt, lite å diskutere om ansvar og derfor ikke vanskelig for dem å behandle saken raskt og greit for oss