Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask responstid på skademeldingen, bra oppgjør og kundeservice
God dialog med saksbehandler og rask respons. Ser ikke noen forbredelsepotensiale i de sakene jeg har hatt. Tommel opp.
Gi beskjed i god tid. Veldig godt fornøyd, ryddig og fint hele saken.
Et bra og effektive forsikringselskapet. De løst min sak på en proffesionelty måte
De brukte veldig kort tid og fikk fikset PCen jeg sendte inn veldig raskt. MEN i mailen jeg fikk om å sende inn PCen stod det at jeg skulle oppdateres etterhvert på hva som måtte gjøres, om de skulle reparere den eller om den måtte kondemneres. Fra jeg sendte PCen hørte jeg ingenting (verken om den var mottatt eller om de skulle fikse den) før jeg fikk mail om at den var ferdig og kunne hentes på posten. Visste ikke da om jeg fikk min tilbake, eller en de hadde byttet den i, før jeg hentet den på posten og det lå en lapp oppi om hva de hadde gjort. Som sagt så var de raske og den fungerer greit nå, men syns det virket veldig merkelig når alt stod på.
Hold dere langt unna dette selskapet ! Finner alltid en unnskyldning for ikke å dekke tapet du har forsikret deg for.
Saksbehandlere må få felles opplæring, og ikke minst service kurs. Saksbehandlere kan ikke opptre, med så enormt forskjellige svar. Er ikke dette en bedrift? Snakket med forskjellige, da jeg i en alder av 57 år, aldri har brukt forsikring. Var svært usikker. Har skrevet ned alle navn, den siste saksbehandleren kan jo holde service kurs for hele bedriften.