Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble skuffet og overassket over at jeg ikke fikk hjelp pga vanninntregning i kjeller pga ekstremt mye regn. De kunne dekke det innvendige hvis jeg hadde innredet kjeller. Noe jeg ikke har- brukes til oppbevaring.Men dekket ikke å utbedre skaden ( drenering som har kollapset pga ekstreme mengder vann)utvendig som da sikkert gjør at ved neste ekstrem-regn så skjer det samme igjen.
Service innstilt forsikringsselskap,som tar tak i saken din umiddelbart.
takker for meget rask saksbehandling, på dagen faktisk.
Hyggelig telefonsamtale med god veiledning, og enkel måte og melde skade på elektronisk.
Lett å melde skaden på nettsiden, rask service ! Synes det er dumt at egenandelen på mobilskader stiger til 2000kr fra 1.1.22
Har vært mitt selskap de siste 15 årene. Har blitt en del dyrere, men det gjelder vel alle.
Da jeg ikke fant informasjonen om min forsikring dekket min skade. Startet jeg bare registrering av skaden. Og vipps der dukket det opp. Og det gikk fort og enkelt for seg. Samt at behandlingstiden var meget bra. Innen minutter fikk jeg vite innleverings sted. Og dagen etter bekreftet de at kravet mitt hadde blitt godkjent.