Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DE ER RASKE Å SVARE OG NÅR JEG TOK DEN IGJENNOM DNB BLE DET ENDA BEDRE... VIL BARE FÅ DERE TIL Å SJEKKE PRISEN FOR OSS
Dere er litt vel mye digitalisert, det er for komplisert å komme i kontakt med dere
De tolker reiseråd strengere en flere konkurrerende selskaper. Sjekk reiseråd på ud, før dere tegner forsikring.
Kort tid fra innmeldt sak til den ble håndtert. Det gjaldt skjeggkre.
Samlet vurdering: Bortsett fra svært rask saksbehandlingstid, var ingenting ved behandlingen av saken tilfredsstillende. Hva som gikk galt: Skjemaet for skademelding ga ikke mulighet til å beskrive hendelsesforløpet eller hva jeg faktisk ønsket i behandlingen. Som myk trafikant (påkjørt bakfra mens jeg gikk på rulleski) ønsket jeg utelukkende oppgjør fra bilførerens ansvarsforsikring. Dette ble tydelig kommunisert, men ignorert. Jeg ble av bilførerens forsikringsselskap bedt om å levere skademelding via mitt eget selskap, med deres skadenummer i teksten. Fremtind valgte likevel å vurdere saken kun ut fra om jeg hadde rett på oppgjør fra egen forsikring. All relevant informasjon om hva jeg ønsket og hva som var avtalt med det andre selskapet ble oversett. Da jeg påpekte dette overfor kundeservice på telefon, ble jeg møtt med skuldertrekk og en oppfordring om å selv kontakte et forsikringsselskap jeg ikke har kundeforhold hos. Det ble ikke gjort noe forsøk på å rette opp i misforståelsen eller bistå meg. Oppsummering: Saken ble behandlet på feil premiss fra starten av, og det var ingen vilje til å korrigere feilen da den ble påpekt. Dette oppleves som både useriøst og lite kundevennlig.
Fremtind ordnet saken min fort og effektivt etter å ha fått alle nødvendige opplysninger.
Veldi fornøyd med behandlingen av skaden og oppfølging etterpå