Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding, suveren saksbehandling og oppgjør.
Deres kunde kjørte på min bil og jeg ønsker at Fremtind skal skaffe meg leiebil. Det er helt vanlig praksis i følge mitt forsikringsselskap.
Selve oppgjøret og personalet jeg snakket med undervegs er helt ok. Men tidsbruken var noe pver det jeg forventet, selv i disse koronatider. Jeg fikk beskjed om at der manglet noe for å gjøre saken ferdig, og jeg sendte inn men jeg måtte purre på før der skjedde noe.det var ikke bra.
Vil gjerne bli respektert og tatt på alvor. Få tilbakemelding. e-post /sms.
Fantastisk bra behandling av kundeveileder, godt og riktig oppgjør, behagelig person å snakke med for å få avgjørelse. Rask behandling.
Rask behandling av saken penge på konto i løpet dagen, veldig bra takk for meg.
Meget lang tid før forsikringen ble behandlet, måtte ringe for å høre hva som skjer, lite hjelp å få for å finne ut av ting.