Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selve oppgjøret og personalet jeg snakket med undervegs er helt ok. Men tidsbruken var noe pver det jeg forventet, selv i disse koronatider. Jeg fikk beskjed om at der manglet noe for å gjøre saken ferdig, og jeg sendte inn men jeg måtte purre på før der skjedde noe.det var ikke bra.
Vil gjerne bli respektert og tatt på alvor. Få tilbakemelding. e-post /sms.
Fantastisk bra behandling av kundeveileder, godt og riktig oppgjør, behagelig person å snakke med for å få avgjørelse. Rask behandling.
Rask behandling av saken penge på konto i løpet dagen, veldig bra takk for meg.
Meget lang tid før forsikringen ble behandlet, måtte ringe for å høre hva som skjer, lite hjelp å få for å finne ut av ting.
Tok kort tid fra skaden ble meldt inn til jeg fikk utbetaling.
Nye regler fra 6 juni 2020 saken min er fra mars mnd elendig oppfølging hel veien ikke så mye som en mail ang oppfølging bli vel europeiske nest gang.