Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppgjør på skade. Høye priser. Vanskelig å komme i kontakt med. Styr unna! Dårlige nettsider.
Nektet å dekke nødvendig medisinsk hjelp på ferie og nektet å hjelpe me hjemreise under covid. Fikk sakkyndig til å sjekke vilkår til fremtind der det fremgår at de skulle ha hjulpet , men vilkår er så utydelige og diffuse at de ligger litt i gråsonen når det kommer til tolkning og ansvar. Styr unna! Farlig forsikring. Å få svar var jo også en utfordring i seg selv men da kundeservice trodde for en eller annen grunn at jeg var saksbehandler fra falc redning satte de meg over til «sjefen»
Vi er to som er medlem i LO. Det har gjort at skader over 1000kr har 0kr i egenandelen. Dekket bytte av skjerm da den falt på bakken på fjelltur, så jeg er veldig fornøyd. Føler meg trygg
gikk opp fra 800 - 1600 pr mnd på bilen etter fusjonering. hadde en super forsikring i sparebank 1 og ble tilbydt ennå bedre i dnb, og disse ble da fremtind. Fikk nye vilkår i mail men tenke ikke stort over det før faktura kom
Venter på erstatning for skade etter fall og brakk lårbeinet, må opere 3ganger til for å bli helt bra og lister meg mye i medisin sykehus ,reise ,og ikke minst gått ut over økonomi få jeg havnet i inkasso sak etter blitt svindlet. Så venter på å få litt hjelp,men er noe vente tid på operasjoner denne covid19 tiden og må gå på sterke smertestillende og låne for å kunne kjøpe,håper jeg kan få noe erstatning da dette inngår i mitt forsikring jeg betaler på hver mnd. Er også 100%ufør etter lang tids sykdom og vært i bilulykke og mistet bil ble totalvrak og kan ikké anskaffe da kretitorer tar alt jeg kjøper,brakk og armen ,håper på positivt svar,mvh Hege, sliter veldig psykisk
Saksbehandler trukket egen andel ved første beregningen (og avsluttet saken) uansett jeg oppga på skademeldingen at det bor 2 LO-medlemmer på denne/samme adressen. Jeg kontakte dem på tlf. men saksbehandler fortsatt insisterte at andre medlem er registrert med en annen adresse hos folkeregister og det er folkeregister hvor de hente adresse info. Senere sendte jeg dokumentasjon at det er samme adresse i folkeregister. Da fjernet saksbehandler egenandelen og sendte denne meldingen: "Hei! Da er erstatningsoppgjøret ditt oppdatert. Vi har fjernet egenandelen. Har fått verifisert at medlem nummer 2 har samme folkeregistrert adresse som deg. Vi beklager feilen!" Om jeg ikke har følget saken videre hadde jeg tapt 3000kr. Jeg synes at det var bare en luring av saksbehandleren, ikke feil.
Har vart i kontakt med di å di opplyser ikke noe når man skal øke km så måte jeg betallw for tid som har vært