Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 30 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Oppgjør etter at båten sank."

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Sten O. J for 10.09.2020 15:02

Fremtind Forsikring har totalt 5524 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Sten O. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør etter at båten sank."

Oppgjøret gikk fort og smertefritt. Det er viktig båt først uhellet er ute.

Bytt.no
"Oppgjør etter at båten sank." skrev Sten O. J om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Sten O. J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ingvild V. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv!"

Jeg er veldig fornøyd med Fremtind forsikring. Effektiv saksbehandling og god hjelp. Anbefales varmt!

Jeremy W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kaotisk fakturering og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Siden DnB byttet til Fremtind er det bare rot. Jeg har nå mottatt 4 ulike fakturaer for akkurat samme forsikringsperiod. Da jeg ringt kundeservice fikk jeg snakke med en person som var til de grader ubehjelpelig. Fremtind slår meg som helt useriøs :-(

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundevennlig forsikringsselskap"

Som regel et kundevennlig forsikringsselskap. Har selvsagt noen negative episoder fra opp gjennom årene, men det har ingenting med selskapet og gjøre. Det har vært litt for ukompetente mennesker som saksbehandlere, takstpersoner osv, men med litt ekstra «jobb» med å få personer til å forstå fakta, så har ting ordnet seg. Trenger faktisk IKKE å se på alle kunder som potensielle forsikringssvindlere og forsøke å «konstruere diverse» for å «dekke over» egen inkompetanse. Kommer langt med å være ydmyke og forsøke å finne løsninger til det beste for kunden, og ikke minst det kunden betaler for, innenfor egne retningslinjer og regelverk. Men, som nevnt, dette har med enkeltmennesker i selskapet å gjøre og ikke selskapet som helhet.

Svein E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget godt fornøyd"

Hurtig behandling av en god saksbehandler.Oppgjør kom på plass etter at mine dokumenter ble innsendt

Fremtind Forsikring har totalt 5524 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR