Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt ivaretatt. Positivt møte med en hyggelig og hjelpsom takstmann,.
Hadde uhell med båt. Spurte om ting kl. 02:00 på natt. Fikk svar 06:30. Det kaller jeg god tilbakemelding.
Omtalt overfor.... 😀. Fikk hjelp nokså fort selv om jeg ikke er kyndig på data, så oppsøkte jeg kontoret her på Ålgård, hvor de hjalp til m kopiering osv.. Det gjorde ALT mye lettere! Tusen takk til gode medarbeidere på Ålgård-kontoret.. Synes det er så bra at det er en person du kan snakke med ! Ikke alt kan forklares via en tlf....
Enkelt og greit å ha Fremtind forsikring. Gjennom et uhell kom jeg til å bulke en annens bil. Inget bonus tap.
Det var veldig enkelt å melde skadesak på bil. God informasjon underveis.
Veldig fornøyd med service og behandlingstid,veldig hyggelig kundebehandler
Ble fulgt opp og hørt og hjulpet på en utmerket måte fra første stund.