Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir ring opp av en ubehjelpelig og tafatt ansatt hos selskapet, med hverken medlidenhet eller forståelse. Ønsker tydelig ikke å hjelpe meg, men virker mer klar for å bli ferdig med arbeidsdagen. Forsikringsvilkårene henger heller ikke på grep. Valgte derfor å opprette forsikring hos annet selskap. Jeg jobber derfor for å få fjernet forsikringene hos dere. En skal som kunde bli møtt med en hyggelig og positivt innstilt tone, med snev av behjelpelighet. Det var dessverre ikke slik mitt møte var. At vilkårene deres ikke oppfylte det min sak gjaldt var en ting. Enda mer frustrerende og provoserende var kundeservicen.
Meget fornøyd med oppgjør og behandlings tid. 2 timer så var saken ferdig behandla
Snekker var flink. Trikker var vanskelig og kommunisere på.
Jeg har måtte bruke forsikringen min i Fremtind en del ganger og jeg har bare møtt på positiv behandling. Gode og hyggelige samtaler og rask behandling ,så jeg er kort sakt veldig godt fornøyd med dere.
Serviceinnstilt saksbehandler, samt rask og effektiv behandling av saken min.
Utmerket oppfølging og direkte oppgjør der veterinærer lar seg gjøre det. Kjappe og effektive i oppgjøret. Veldig fornøyd
Jeg mener at jeg er fornøyd med Fremtind frem til nå. Har en annen sak hos dere ang en fall ulykke. Liker at jeg får svar fort når jeg melder inn saker til dere