Blir ring opp av en ubehjelpelig og tafatt ansatt hos selskapet, med hverken medlidenhet eller forståelse. Ønsker tydelig ikke å hjelpe meg, men virker mer klar for å bli ferdig med arbeidsdagen. Forsikringsvilkårene henger heller ikke på grep. Valgte derfor å opprette forsikring hos annet selskap. Jeg jobber derfor for å få fjernet forsikringene hos dere. En skal som kunde bli møtt med en hyggelig og positivt innstilt tone, med snev av behjelpelighet. Det var dessverre ikke slik mitt møte var. At vilkårene deres ikke oppfylte det min sak gjaldt var en ting. Enda mer frustrerende og provoserende var kundeservicen.
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Emilie og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Meget fornøyd med oppgjør og behandlings tid. 2 timer så var saken ferdig behandla
Snekker var flink. Trikker var vanskelig og kommunisere på.
Jeg har måtte bruke forsikringen min i Fremtind en del ganger og jeg har bare møtt på positiv behandling. Gode og hyggelige samtaler og rask behandling ,så jeg er kort sakt veldig godt fornøyd med dere.
Serviceinnstilt saksbehandler, samt rask og effektiv behandling av saken min.