Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk mye hjelp av en koselige mann. Så jeg har bare goe ting å si om hjelpen jeg fikk
Fornøyd med at det ikkje var mykje spørsmål, og at det ordna seg fort når stk var besvart.
Jeg er godt fornøyd som kunde av Fremtind Forsikring, og anbefaler andre til å bli kunde av dette forsikringselskapet.
Ved skade på mobilskjerm brukte verkstedet neste 14 dager og Fremtind kunne ikke gjøre noe med dette selv om de hadde avtale med verkstedet. Elendig kundeoppfølging.
Har fått påført skade på bilen min to ganger. Ikke skyld i skadene selv. Har hatt telefonkontakt, og pr sms. Begge gangene har jeg fått den informasjonen jeg trenger fra selskapet. Fått tilsendt opplysninger som verkstedet trenger for å utbedre skade. Informasjon om krav til leiebil, og evnt. kostnader. Alt har blitt ordnet uten at jeg trenger gjøre annet enn å vise bilen og levere den for reparasjon. Veldig fornøyd!
Jeg har intet å utsette på forsikring fra fremtind, jeg har ikke hatt noen uhell enda, bank i bordet.
Vår erfaring med Fremtind Forsikring er den aller beste. Det beste forsikringsselskap er vår erfaring.