Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade på mobilskjerm brukte verkstedet neste 14 dager og Fremtind kunne ikke gjøre noe med dette selv om de hadde avtale med verkstedet. Elendig kundeoppfølging.
Har fått påført skade på bilen min to ganger. Ikke skyld i skadene selv. Har hatt telefonkontakt, og pr sms. Begge gangene har jeg fått den informasjonen jeg trenger fra selskapet. Fått tilsendt opplysninger som verkstedet trenger for å utbedre skade. Informasjon om krav til leiebil, og evnt. kostnader. Alt har blitt ordnet uten at jeg trenger gjøre annet enn å vise bilen og levere den for reparasjon. Veldig fornøyd!
Jeg har intet å utsette på forsikring fra fremtind, jeg har ikke hatt noen uhell enda, bank i bordet.
Vår erfaring med Fremtind Forsikring er den aller beste. Det beste forsikringsselskap er vår erfaring.
Dårlig oppfølging og kundebehandling. Forskjellsbehandling av saker grunnet summer på reise.
Jeg fikk det jeg oppfattet var ett automatisk svar om min forsikring. Sendte så en mail med mitt skade nr og ikke hørt noe siden. Og så dukker ett spørreskjema opp. Forløpig sitter jeg igjen med følelsen "hva trenger jeg forsikring til?" Da egenandelen er større enn det jeg får igjen siden jeg var flink og dro ut av stikk kontakt før lynet slo ned.. Bortsett fra fryser og kjøleskap.. som jeg ikke kunne ta ut ettersom jeg skulle på ferie...
Er stort sett fornøyd med min avtale, stort sett ryddig og ordentlig.