Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever det som useriøst når et forsikringsselskap dobler pris uten å ta kontakt med kunden. Hadde god pris på forsikringen før fornyelse.
Lang behandlingstid, kynisk prising av forsikringer, enorme overskudd som tyder på at de kunne vært billigere. Jeg kommer til å skifte, hvis sakene jeg har meldt inn noensinne får en avslutning.
Har til nå ingenting å utsette på Fremtind. Har alltid vært fornøyd og håper inntrykket vil vedvare.
Prøver å kontakte dere via mail og tlf men ingen svar å få noen plass. Ellers kjapp behandlingstid.
Min første sak i selskapet, noe lang behandlingstid, men etter omstendighetene (Corona) er det forståelig. Alt i alt er jeg fornøyd.
Imøtekommende saksbehandler som fulgte opp saken umiddelbart. Oppgjør fant sted dagen etter samtalen.
Dersom du har en hund som er utsatt for hudproblemer eller allergi, styr unna dette forsikringsselskapet. Ikke tar de oppgjør direkte med veterinær heller, noe som er et minus.