Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble trodd og hørt uten at det var noe spørsmål. Jeg har vegret meg med å bruke skadeforsikring fordi jeg har vært redd for ikke å bli hørt eller trodd, men jeg prøvde og det kunne ikke ha gått bedre. Tusen takk for at dere er så raske, hjelpsomme og forståelsesfulle :)
Når skaden hadde skjedd var det en ryddig og effektiv prosess, slik at vi fikk ordnet opp i hendelsen.
Hyggelig ansatte, kan jobben sin, og ordner opp med en gang, veldig fornøyd med dere 👍
Fikk avslag på et krav om forsikring. Min påstand ble ikke tatt med i betraktningen.
Jeg er imponert over saksbehandlingstiden. Ryddig og enkel skademelding. Kan anbefales!
God behandling, og sevice. Selv om de har mye nå, pga. Covid 19.
Dette er den dårligste behandling vi noen gang har opplevd. Vi har hatt forsikring hos både Europeisk og Gjensidige i løpet av de siste tjue år. Har ikke brukt forsikringen mer enn noe få ganger, men har aldri opplevd noe lignende. Vi har oppgitt bruk av kredittkort med reiseforsikring, og så har reiseforsikringen ordnet resten. Vi var så ‘dum’ at vi oppga kortet denne gangen også, noe som Fremtind har utnyttet for alt det er verd. Fremtind ba oss kontakte Kredittkort forsikring, noe vi har forsøkt utallige ganger uten å komme gjennom. Fremtind ville ikke behandle vårt krav, før vi hadde hatt kontakt med andre part?? Dette har aldri skjedd tidligere. Vi vet det er spesielle tider nå, men det burde også Fremtind vite, og ikke bare utnytte situasjonen til det ytterste. Vi så det derfor nødvendig å si opp forsikringen slik at vi i hvert fall fikk noe igjen. Vi kommer ikke til å bruke Fremtind for ettertiden, men like fullt forventet vi en forklaring på hva som var galt? Hva hadde skjedd om vi ikke hadde oppgitt kredittkort? Forventer en tilbakemelding fra Fremtind/sparebank 1. Vi vil også kontakte LO-Favør om saken.