Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min skadesak (reiseforsikring) er behandlet på en udelt postiv måte av Fremtind Forsikring og jeg er 100 % fornøyd.
Tok litt tid, men var midt i Corona krisa så det er forstålig.
Betaler ikke ut hele beløpene. De trakk flyskatter/avgifter da jeg måtte kansellere flyturen til Florida pga Corona viruset.
Meget fornøyd med selskapet på alle måter. Det er gunstig prismessig og raske hvis du er uheldig med skade (i mitt tilfelle med bil). Savnet litt mer opplysninger, vi har hund og i leiebilen vi fikk utlevert, kunne man ikke ha med hund uten å bli belastet med Kr 1500,- dette kan ikke være helt riktig mener jeg. Ellers var vi kjempefornøyd med servicen fra Fremtind.
De gangene vi har brukt forsikringen har det fungert helt etter våre ønsker. Veldig greit at vi har kontakter i vår bank, der er det folk vi kjenner.
Alltid hyggelig og imøtekommende de jeg treffer i telefon, jeg har en svakhet i databruk, derfor er det godt å kunne legge problemet fram i telefonen og jeg synes at jeg alltid får det jeg synes er rett behandling.
Saksbehandling over telefon. Pengene refundert raskt.