Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker ikke skjønn og oppleves som ovenfra og ned i sin holdning i kundekontakten.
De har en ryddig prosess og god dialog. Kan anbefales.
Behøvde ikke å tenke på noe. Alt ble ordnet gjennom forsikringen.
Elendig kundeservice!!! Saksbehandler svarer ikke telefonen, enten til lunsj, i møter eller gått for dagen, i 3 måneder nu. Kolleger sier saksbehandler skal ringe tilbake men det har ALDRI skjedd. Styr unna de her.
Rask behandlingstid og hyggelige mennesker i andre enden.
Imøtekommenhet, rask håndtering av saken, vennlig personale med evne til å ta avgjørelser uten unødvendige treneringer.
Fra andre reiseforsikringer har jeg fått mye raskere oppgjør, og ikke så mye om og men og mas om kredittkort og flybilletter og priser.