Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var rask med både behandlingen og forklaringen. Det var rask reparasjon
Vennlige og imøtekommende kundekonsulenter . Føler at de behandler kundene med respekt.
Har bare denne enkle erfaring til nå. Fungert helt fint
Meget bra. Aldri vært noe problem. Raskt oppgjør, og god kundeservice
Lite hjelpsomme. Stort sett nei å få. Firkanta regelrytteri. Problemet er fortsatt uløst og Fremtind virket (sikkert ikke mye forskjell fra andre selskaper) mer interessert i å sikre seg selv. Latt i stikken.
Jeg vil nå etter ferdig skadeoppgjør prøve å bytte forsikringsselskap, da jeg er uenig i hvordan de behandler aldersfradrag på utstyr.
Effektiv behandling av søknad om skadeerstatning ved innboforsikring. Responsen er rett på sak og tydelig hva som skjer videre i prosessen. Som kunde har man derfor noe å forholde seg til og ikke noe om, men, hva, kanskje ol. Kort sagt - framoverlent saksbehandling.