Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon og bare rot med leiebil. Måtte ta kontakt med saksbehandler da jeg ikke hørte noe. Leiebilen stod ikke på verkstedet selv om jeg dagen i forveien ringte for å forsikre meg om dette. Mye jobb selv jobb og koordinering selv, noe jeg skulle slippe ved å være forsikret.
Så snart skademeldingen var sendt fikk jeg melding om videre behandling og hva jeg måtte gjøre. Ringte verkstedet, BOS og de fant skadenummeret mitt med en gang så da var det bare å få time der til reparasjon. Fikk også rask melding fra AVIS om leiebil som stod klar da jeg leverte bilen. Alt ble ordnet uten noe videre bry for meg. Alt i alt er jeg meget tilfreds med alle involverte parter.
Det er første gang jeg har brukt forsikringen. Tommel opp.
I en meget uvanlig tid kom oppgjøret til slutt, greit nok.
Dårlig oppfølging ikke fornøyd føler meg lurt
Leverer, men det kan ta litt for lang tid...helt greit å gi info på mail, men ting løser seg raskere når man kan kommunisere via tlf.
Har brukt dette selskap i mange år og har ingen planer om å bytte.