Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig profesjonelle. Hyggelig personale. God og rask behandling.
Har betalt månedlig forsikring (>300kr/mnd) i over 3 år. Totale reperasjonskostand på min datamaskin kom på kr 2214,- og fordi egenandelen på slik elektronikk er på kr 2000,- så fikk jeg kun utbetalt 214,- kr. Hånlig. Ikke en forsikring som ivaretar kunden sine interesser!
Enkelt å finne frem, rask bearbeidingstid og god oppfølging.
Toppforsikring dekket ikke det vi ble forledet til å tro. Vi har et gulv på 59kvm hvor kjøkkendelen er på ca.14kvm. Vi fikk vannskade på kjøkkendelen ,men fordi gulvet som måtte byttes var godt ut av produksjon var vi nødt til å bytte hele gulvet (59kvm)for å få tilbake den opprinelige standar noe vi ble forledet til å tro at Toppforsikringen skulle dekke. Slik var det ikke. Vi fikk kunn dekket 14kvm gulv.
Skadeoppgjøret er lagt ut til underleverandør Scalepoint. Der er det ingen forklaring hvordan man går fram, for det meste er det gjetting som gjelder, jeg fant f eks ikke ut hvordan man kunne benytte seg av bonussjekk til butikk. I tillegg er dette tredje kunderundersøkelse jeg svarer på, i sammenheng med EN skadesak.
Jeg er fornøyd med hjelpen og informasjon jeg fikk underveis.
Opplevde selskapet som seriøst og veldig enkelt å komme i kontakt med.