Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemeldinger og forklaring på hva jeg måtte gjøre. Saken ble løst iløpet av kort tid på en tilfredsstillende måte.
Enkelt og greit oppgjør, intuitivt system for å melde selv, rask oppfølging, MEN: sene svar på e-post (selv om det var fellesferie)
Ved sykdom på slutten av reise måtte ledsager utsette sin egen hjemreise for å bistå meg. Ledsager fikk ikke dekket ekstrautgifter til mat og overnatting. Jeg fikk ikke dekket merutgifter til mat. Forståelse for at det blir ekstra kostbart å måtte spise på hotell.
Meget dårlig, Hører ikke noen ting fra dere .Derfor får dere dårlig omtale av meg. Ha en god dag mvh Harald
Enkelt og raskt behandlet , god info på nett sider.
I utgangspunktet ble feile opplysninger gitt for dekning på skaden. At aldersfradrag til slutt ble lagt til grunn for oppgjøret med hele 60 % gjorde at jeg ble svært skuffet over skadeoppgjøret. Når bekreftelsen på dekning ble mottatt, skulle selvsagt forbehold om dette være opplyst.
Alt gikk av seg selv etter at skaden ble meldt. Bilen måtte parkeres på verksted,, og Avis leiebil henta meg slik at jeg fikk henta bil hos dem. Det ble inga styr på meg, noe jeg forventa på forhånd, da jeg fikk beskjed om skaden. På grunn av ferieavvikling ble verkstedpeeioden rundt tre uker, men med samme leiebil hele perioden var det null stress.