Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å redegjøre for skaden.Rask bekreftelse på mottatt skademelding.Hyggelig respons per telefon fra selskapet og raskt oppgjør.
De avslår alt av skader. i motsetning til IF som vi nå bytter tilbake til..
Oppgjørskonsulenten var arrogant. Informasjon jeg fikk pr.tlf og pr.Mail stemte ikke overens med det oppgjøret jeg fikk. Det at jeg hadde fått feil informasjon kom ikke meg som kunde til gode. De gjorde det vanskelig og få det oppgjøret man hadde fått vedtatt. Det var enklere å være forsikringskunde da dette lå under DnB.
Min erfaring er basert på en skade hvor en mobiltelefon gikk i bakken og ble defekt. Behandlingen av skaden var automatisert, fra første henvendelsen og fram til vedtak om dekning. Vedtaket om dekning kom raskt, underveis i rapporteringen.
Selv med alle forsikringer av høyeste nivå klarte de å finne et veldig spesifikt smutthull i vilkårene som ga null støtte, selv om jeg gledelig hadde betalt egenandel
Ikke vær redd for å gi beskjed hvis noe blir feil.
En for meg rar måte med oppgjør i form av gavekort. Aldri hørt om slikt før.