Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg bare hadde hotellregning og ikke hadde betalt flyturen til Berlin, fikk jeg ikke dekket denne, da turen ble avlyst pga covid19. Ennå dette var mer enn 50 prosent av mine reiseutgifter.
De gir et greit lokketilbud, men prisene stiger altfor mye. De blir på reise fullstendig styrt av Falck og det beste en kan gjøre er å Ikke benytte seg av deres lokketilbud. Dette er et forsikringsselskap som bør for inne til kundenes fordel. Jeg er fornøyd med å kutte dem helt ut og valgt et av de SERIØSE forsikringsselskap, så for oss aldri med Fremtind styrt av Falck. Her kan alt bli bedre.
Arrogant kundebehandling og ingen vilje til å forstå skadesituasjonen. Her er det kun «nei» som gjelder. Resultatet er at vi som totalkunde flytter alt av bank og forsikring. Hadde de tatt seg bryet med å ta en telefon kunne utfallet vært endret.
Dette er ett forsikringsselskap alle burde holde seg unna. Etter behandlingstiden dems skulle en tro demme har 99% av Norges befolkning og skylder på korona. Dette gjelder en sak der 2 forsikringene skulle dele utgiftene. Det ene forsikringsselskapet behandlet saken på 1 dag og dagen deretter var pengene på konto. Fremtind bruker 3 mnd uten og få kontakt på verken Mail eller tlf og kommer frem til avslag. Så anbefaler alle å bytte vis dem her dette forsikringsselskapet.
På tross av økt bonus fra 50% - 60% steg forsikringen på bilen med over 1000 kroner i året. I tillegg kommer økning av andre forsikringer på 500 kroner pr år.
Har aldri opplevd problem eller ubehagelige situasjoner. Enkelt å holde styr på forsikringer og finne forsikringskort ect på nett.
Utmerket service og et forsikringsselskapet som enn kan stole på