Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja, trygghet og takk for god og ryddig håndtering. Veldig fornøyd.
I forbindelse med kollisjon med elg fikk jeg relativt mye skader på bilen. Meldte fra til selskapet på epost (om kvelden da jeg kom hjem). Fikk omtrent øyeblikkelig svar med instruksjon om hva jeg skulle gjøre (kontakte verksted, ordne med leiebil osv) og at det ikke var bounstap på en slik skade. Verkstedet var godt kjent med Fremtind og kunne ordne det som skulle til for å få bilen reparert uten noen diskusjoner. Lite som kunne vært gjort bedre.
Effektiv og enkel meny på hjemmesiden, de hadde svartid på 5 dager å det holdt de. + Noen dager ifh til utbetaling. Første gangen jeg har brukt forsikring, så har ikke mye å sammenligne med.
Rask og god service, med selvforklarende spørsmål med gode og relevante forklaringer.
Topp service. Synes det er enkelt å legge inn skaden og fikk oppgjør fort.
Veldig bra forsikrings priser, hyggelig og proff betjening. 😊
God kundebehandling, følte tillit og forståelse, min sak fikk rask behandling av en meget hyggelig dame.