Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk fort og greit fra vi meldte skaden til den var behandlet og bilen reparert.
Bra selskap.Har liten erfaring med skadesaker ,og det føltes veldig bra at jeg fikk så god hjelp fra selskapet .Dessuten fikk jeg jo hjelp veldig fort.Føler at alt ble gjort på en god og ryddig måte.Veldig bra .
Meldte skade enkelt og greit via nettet rask behandlingstid å pengene kom på konto veldig raskt
Jeg bestilte reiseforsikring i januar som forfalt i april. Var i Thailand i februar. Kom hjem i begynnelsen av mars samtidig med Koronaen. Brått ble reiselivet satt på hold. Jeg fikk snakke med en super-hyggelig saksbehandler som hjalp meg å si opp forsikringen. Der sparte jeg mange penger. Jeg vil velge Reiseforsikring i Fremtind igjen. Jeg har fortsatt de andre forsikringene mine hos Fremtind. De har meget flinke saksbehandlere.
Enkelt og greit å prate og få rettighetene du har krav på.
Fikk bekreftelse på mottatt skade med en gang. Oppgjøret tok altfor lang tid, men det var korona sin skyld.
Begrenset kommunikasjon fra Fremtind og lang saksbehandlingstid. Ventetid ved telefonisk kontakt var over en time.