Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg måtte avlyse en reise der jeg hadde booket fly, leiebil og hytte. Jeg fikk ikke til å gjøre det på nett, så jeg ringte kundeservice. Der ble jeg møtt av en meget hyggelig person, som fikset alt der og da. Og 2 dager senere hadde jeg fått tilbakebetalt det jeg skulle ha. Har bare godt å si om dette selskapet.
Når man blir frastjelt noe på offentlig transport må man tydeligvis vite hvem tyven er. Hyggelig fyr som ringte.
Godt fornøyd, lyttende og effektiv saksbehandler til en noe usiiker kunde
Vi har bare vært kunde i litt over et år, men er meget fornøyd med kundebehandlingen og oppfølgningen.
Veldig bra på oppgjør, god oppfølging og service. Anbefaler Fremtind
Lang behandlingstid, lite service innstilling og dårlig oppfølging. Dette er andre tilfellet jeg opplever det samme, da første gang var / er for nær slektning som ikke lenger orket å ta dialogen med Fremtind. De er urimelige og mangler ønsket om å ta vare på kunden.
Lyttende, forståelsesfull og behagelig telefonsamtale med skade-oppgjørskonsulent. Uforskyldt skade på ting som ble gjort opp pr omgående og erstatning sendt få timer etterpå. Meget hyggelig og god erfaring for meg som er 75 år og nesten aldri har hatt skader.