Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved nytegning av forsikring fikk vi grundig informasjon av anbefalt forsikringsdekning. Rydding og rask behandling ved forsikringsoppgjør.
Hatt forsikringer som ikke jeg er dekket av, til tross for de har anbefalt dette over tlf. Burde opplyst om at det ikke er noe poeng å ha topp kasko bil på over 8 år gammel bil. Kunne fått dekt 20 000,- i avbestillinger og hjemreise med reiseforsikring, men ikke leiebil til 3000,- på hverken bil eller reiseforsikring. Spesielt. Ble møtt med «hva vil du vi skal gjøre med det, bilen din er over 8 år. Du må lese vilkåra vettu. Heldigvis NAF medlem, så fikk tauing. Ellers veldig fornøyd med hvordan kommunikasjon, oppfølging og behandlingstid på innboforsikring. Det er disse to sakene jeg har hatt etter sammenslåingen. Tidligere vært fornøyd de gangene jeg har måtte bruke forsikringene under Sparebank 1 forsikring.
Rask tilbakemelding ved skade. Opplever å bli behandlet proffesjonellt og veldig god service når det gjelder leiebil.
Meget bra, rask behandling, kundevennelig, har tid til å høre.
Rask behandlingstid og penger inn på konto få dager etterpå. Alt i alt kan jeg virkelig anbefale Fremtind Forsikring.
Flink til å lytte , og hjelpsomme , stadig nye navn på forsikrings selskapet
Super effektivt og hyggelig opplevelse da jeg var så uheldig å måtte benytte meg av forsikring