Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Takstmann på skade påstår at jeg som kunde lyver vedrørende skadeomfanget. Styr unna, dårlig kundebehandling og vanskelig kommunikasjon
Elendig kundeservice. De er kun opptatt av å utnytte kundene sine for penger. Veldig vanskelige å ha med å gjøre når du har rett på skadeoppgjør.
Det har vært så mye negativt med denne forsikringen at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne! Kort sagt: Hvis de kan lure seg unna å betale ut noe, så gjør dem det! Jeg er fagorganisert, og skal ikke betale egenandel. Hele 3 ganger har de sendt regning på egenandel, og jeg må ringe å be dem fikse det. Har full forståelse for at feil i systemet kan skje, men dette har blitt et mønster. Jeg tok imot en omplasseringshund(blandingshund) når den var 7 mnd. Med en gang gikk jeg til veterinær, for full sjekk. Veterinæren konkluderte med at ingenting var galt. Har hatt denne veterinæren i mange år, og hun er dyktig! 6mnd senere falt hun i lek ned fra høy sofa, og landet feil på beinet. Veterinær konkluderer med at dette er «patella luksasjon» altså løs kneskål.(arvelig lidelse) Fordi forrige eiere ikke hadde forsikring på henne, får jeg ikke dekket noe! Operasjonen koster 15.000,- Jeg er lærling og har vært avhengig av kreditt og hjelp fra venner og familie. STYR UNNA!
Rask utbetaling ved ødelagt mobiltelefon. Hyggelige på tlf.
Dette er blitt ett selskap som kun er ute etter å tjene mest mulig penger. Har hatt flere episoder nå hvor de prøver å utnytte seg av eldre mennesker og deres naivitet.
En ubegripelig lang behandlingstid, og tilnærmet umulig å få kontakt. Fikk ikke snakke med saksbehandler en eneste gang under prosessen på til nå 7 uker. Mailene jeg fikk var ufullstendige og viker fra vilkårene i avtalen. Saken ble avsluttet uten grunnlag, og måtte mase og true med advokat for å få åpnet saken igjen. Finner opp nye vilkår underveis, for å unngå å dekke skader. Mtp LO og deres avdelinger, og at de reklamerer med Norges beste innboforsikring, hadde jeg forventet mer samarbeidsvilje.
I mars måtte kjæresten min og jeg avbryte en ferie pga coronautbrudd med påfølgende utlegg på over 60000 for nye flybiletter for å komme oss hjem. Det tok oss syv måneder med innstendig masing. Hele prosessen ble også vanskeligere av å måtte gjenta samme informasjon og sende over samme dokumentasjon gang på gang da det synes at det ikke var noe skikkelig system for å følge opp saken vår. I samme hastige hjemreisen forsvant bagasjen vår. Tross oversendt dokumentasjon fra flyselskap om at bagasjen faktisk ble tapt vil de ikke gi ikke gi erstatning for tapt bagasje. Men et tydelig svar er heller ikke lett å få. Etter å ha mistet saken rundt tapt bagasje i mars, har vi måtte sende inn ny dokumentasjon og starte på nytt 7 måneder senere.