Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I mars måtte kjæresten min og jeg avbryte en ferie pga coronautbrudd med påfølgende utlegg på over 60000 for nye flybiletter for å komme oss hjem. Det tok oss syv måneder med innstendig masing. Hele prosessen ble også vanskeligere av å måtte gjenta samme informasjon og sende over samme dokumentasjon gang på gang da det synes at det ikke var noe skikkelig system for å følge opp saken vår. I samme hastige hjemreisen forsvant bagasjen vår. Tross oversendt dokumentasjon fra flyselskap om at bagasjen faktisk ble tapt vil de ikke gi ikke gi erstatning for tapt bagasje. Men et tydelig svar er heller ikke lett å få. Etter å ha mistet saken rundt tapt bagasje i mars, har vi måtte sende inn ny dokumentasjon og starte på nytt 7 måneder senere.
Dårlig kundeservice, lite behjelpelig ved problemer, lurer deg med lokketilbud som er helt ubrukelige, ikke tydelig nok med info om hva som dekkes, vanskelig å komme i kontakt og svarer ikke på mailer og hjemmesiden er verdiløs.
Styr langt unna. Jeg og samboeren min måtte evakuere fra Colombia i midten av mars pga. covid-19 (vi reiste før reiserådene kom). Hjemreisen kostet oss 60 000 i utlegg. Det tok syv måneder før vi i det hele tatt hørte fra Fremtind om saken vår selv om vi purret flere ganger. Jeg har fortsatt ikke fått bagasjen min på tross av utallige purringer på flyselskap, flyplass osv. og jeg har vært nødt til å erstatte det meste av innholdet selv. Fremtind vil ikke dekke dette fordi de mener bagasjen ikke er tapt selv om den nå har vært savnet i snart åtte måneder og jeg ikke har noen garanti på at den noen gang kommer. Ikke tegn forsikring her med mindre du ønsker treg og dårlig kundebehandling.
Henviser til det som er skrevet med liten skrift. Lite imøtekommende og viser ingen vilje til å se saken fra kundens perspektiv.
Da jeg bare hadde hotellregning og ikke hadde betalt flyturen til Berlin, fikk jeg ikke dekket denne, da turen ble avlyst pga covid19. Ennå dette var mer enn 50 prosent av mine reiseutgifter.
De gir et greit lokketilbud, men prisene stiger altfor mye. De blir på reise fullstendig styrt av Falck og det beste en kan gjøre er å Ikke benytte seg av deres lokketilbud. Dette er et forsikringsselskap som bør for inne til kundenes fordel. Jeg er fornøyd med å kutte dem helt ut og valgt et av de SERIØSE forsikringsselskap, så for oss aldri med Fremtind styrt av Falck. Her kan alt bli bedre.
Arrogant kundebehandling og ingen vilje til å forstå skadesituasjonen. Her er det kun «nei» som gjelder. Resultatet er at vi som totalkunde flytter alt av bank og forsikring. Hadde de tatt seg bryet med å ta en telefon kunne utfallet vært endret.