Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapt, enkelt og effektivt. Kort behandlingstid av saken før utbetaling.
God forsikringsavtale (reiseforsikring) og greit oppgjør ved skade.
Har alle mine forsikringer i Fremtid. Gode forsikringsprodukter til konkurransedyktig priser, i hvert fall for oss som er medlem i LO og har LO-favør forsikringer. Ved skadesaker (erfaring fra grunnstøtt båt i 2019 og viltpåkjørsel med bil i 2020) er min erfaring at Fremtind yter god service og gir god, effektiv og rask oppfølging på alle mulige måter.
Over en årrekke og gjennom et antall skadesaker, herunder en stor naturskade, har Fremtind Forsikring, f.d Sparebank1 forsikring, gjort en god jobb. Ja, jeg har til tider måttet si klart i fra hva jeg forventer, men til forskjell fra andre aktører i bransjen responderer Fremtind lynraskt og retter opp feil i saksbehandlingen mv når det er noe som ikke går helt som det burde, den skal de ha! Med medlemsfordelene fra en unevnelig fagorganisasjon har vi også knallgode forsikringer til en uslåelig pris, totalt sett terningkast 5.5 her :-) Det man kan bli bedre på, er kapasitet og respons ved større skader, det være seg naturskader eller corona-saker, og jeg kunne meget godt tenkt meg en formalisert ordning med en fast kundekontakt som er nogenlunde lett tilgjengelig.
5 måneder behandlingstid på en sak som var så klar fra dere side. Kunne svart i alle fall innen en måned.
Har hatt flere forsikringsskader. Fått fin behandling hver gang. Vi er begge LO tilsluttet i husstanden, derfor ingen egenandel.
Den digitale løsningen er til hinder for et effektivt saksframlegg