Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over en årrekke og gjennom et antall skadesaker, herunder en stor naturskade, har Fremtind Forsikring, f.d Sparebank1 forsikring, gjort en god jobb. Ja, jeg har til tider måttet si klart i fra hva jeg forventer, men til forskjell fra andre aktører i bransjen responderer Fremtind lynraskt og retter opp feil i saksbehandlingen mv når det er noe som ikke går helt som det burde, den skal de ha! Med medlemsfordelene fra en unevnelig fagorganisasjon har vi også knallgode forsikringer til en uslåelig pris, totalt sett terningkast 5.5 her :-) Det man kan bli bedre på, er kapasitet og respons ved større skader, det være seg naturskader eller corona-saker, og jeg kunne meget godt tenkt meg en formalisert ordning med en fast kundekontakt som er nogenlunde lett tilgjengelig.
5 måneder behandlingstid på en sak som var så klar fra dere side. Kunne svart i alle fall innen en måned.
Har hatt flere forsikringsskader. Fått fin behandling hver gang. Vi er begge LO tilsluttet i husstanden, derfor ingen egenandel.
Den digitale løsningen er til hinder for et effektivt saksframlegg
Føler at forsikringsselskapet har tiltro til meg som kunde. Innmelding av skader på bil er veldig lettvint. Eg svarer ærlig på spørsmål i skadesaker og da går saksbehandlingen veldig effektivt og er godt opplyst. Hadde det ikke vært for at de bruker AVIS som leiebilselskapet kunne eg gitt en 5 stjerners skala. Å få en leiebil som lukter "våt hund" og er heller slitt, er ikke noe gøy å kjøre i over 2 uker.
Når det gjelder reise forsikring så fungerer det bra
Utmerket kundebehandling. Veldig bra med fortløpende oppdatering på SMS. Anbefales.