Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd.rask å effektiv behandling å rep av skade.
Dårlig forklaring ved avslag og alt for dårlig forsikringer hvis dere har avtaler for LO medlemmer.
Fremtid har blitt dyrere enn tidligere DNB forsikring.
Jeg har problem med å melde skade el. annet via data. Har heller ikke smarttelefon. Heldigvis gikk det greit med at jeg kunne ringe et nummer til Fremtind og fikk raskt hjelp. Kundebehandling Ok. Hurtig hjelp fra rørlegger som minsket følgeskader i boligen. Hurtig oppgjør. Jeg sammenligner ikke prisen på forsikringer - det er viktigere for meg å vite at jeg får den hjelpen jeg trenger når det haster.
Hurtig respons og saksbehandling. Selskapet holdt meg oppdatert underveis.
Hold dere til tradisjonelle forsikrings selskaper. Totalt kaos etter de slo seg sammen.
Vurderer å bytte selskap da det går rykter om at dere er så dyre?