Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har problem med å melde skade el. annet via data. Har heller ikke smarttelefon. Heldigvis gikk det greit med at jeg kunne ringe et nummer til Fremtind og fikk raskt hjelp. Kundebehandling Ok. Hurtig hjelp fra rørlegger som minsket følgeskader i boligen. Hurtig oppgjør. Jeg sammenligner ikke prisen på forsikringer - det er viktigere for meg å vite at jeg får den hjelpen jeg trenger når det haster.
Hurtig respons og saksbehandling. Selskapet holdt meg oppdatert underveis.
Hold dere til tradisjonelle forsikrings selskaper. Totalt kaos etter de slo seg sammen.
Vurderer å bytte selskap da det går rykter om at dere er så dyre?
Veldig fornøyd med saksbehandler og tiden saken tok.
Tok kontakt med forsikringsselskapet i forbindelse med en reise. På grunn av Covid-19 ble reisen kanselert, og vi får ikke refundert pengene fra flyselskap/reiseselskap. Tok tidlig kontakt med forsikringsselskapet pr telefon, forklarte saken og fikk vite at saken var klar, at jeg hadde krav på å få dekket tapet gjennom forsikringen. Jeg samtykket i å avvente svar fra flyselskapene, i håp om at disse tok sitt ansvar. Og nå som vi ikke har fått det vi har krav på, sier forsikringsselskapet nå nei. Hva er vitsen med reiseforsikring da???
Lett å nå kundeservice,får raskt og lett forståelig svar. Sakene går fort og greitt !