Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super oppfølging ved skade. Enkelt og greit uten problemer.
Ringte inn skadesak, fikk skadenummer på sms samme dag, alt ble ordnet via sms og e-post på en effektiv og raks måte! Veldig fornøyd!
Vi har 2 biler som er forsikret hos Fremtind. Hadde en sak for ifjor og den ble løst med enkel og rask, og andre iår. Takk Fremtind forsikring.
Alt i alt, strålende! God kundeservice og raskt oppgjør.
Jeg har alle mine forsikringer i framtind og kunne ikke vært mere fornøyd.. den beste prisen og alltid hjelp å få og godt utbytte ved evt skader. Anbefales!
Dårlig kundebehandling bestående av usikkerhet og et vagt beslutningsgrunnlag som avviker fra vilkårene i avtalen. I alle år har jeg betalt for denne tjenesten og har ikke hatt bruk for den én eneste gang før en nylig uheldig hendelse (et forgjeves forsøk). Jeg var veldig fornøyd med DnB før Fremtind tok over forsikringsavtaler. Fikk beskjed om at spesifikt tidspunkt når gjenstanden ble stjålet måtte oppgis og at tyveriet måtte nesten ha skjedd fysisk fra hendene mine. Helt absurd. Beklager, men om jeg hadde visst at tyveriet skulle ha skjedd på et spesifikt tidspunkt så hadde jo jeg ikke latt det skje. Forbedring: bruk bedre ressurser på opplæring av deres egne ansatte slik at dere slipper å miste deres faste kunder som har betalt for en tjeneste i årevis. Kundene deres forventer en viss standard. Jeg har i hvert fall mistet min tillit til dette selskapet.
Når du tror du er godt dekket, finnes det alltid noe med liten skrift som viser det motsatte.