Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da vi var på reise, ødela min kone sine briller ved et uhell på toget. Det første kunde behandler sa skremte meg. Hun sa til min kone at hun hadde ikke reise forsikring men mannen har. At hun må benytte innbo forsikring. Så ringte jeg og snakket med annen saksbehandler som sa at det må være misforståelse.
Skal du ha en god forsikring med raskt oppgjør eller avklaring! Dette er valget
Raske tilbakemeldinger. Ingen vanskelige kundeforhold . Liker måten vi melder skaden på her på skademeldings skjema
Fremtind har en tendens til å skru opp prisen betraktelig etter få år som skadefri kund
Ingenting å utsette på Fremtind. De var kjappe med å få på plass takstmann og opplegg med verksted var åpent og bra.
Vil ikke anbefale noen til å ta denne forsikringen.
Som totalkunde i Sparebank 1 har jeg vært veldig fornøyd med forsikringene i Fremtind tidligere, men innboforsikringen blir jeg nok å bytte.. Første forsøk på oppgjør var gjort relativt raskt, det skal dere ha, men når alternativene til original vare spriker såpass at det skilles mange tusen kroner, må det klages på. Da tok det en uke før jeg hørte noe, og måtte i mellomtiden kjøpe ny vare, da de tilhørte hjemmekontor. Når da oppgjøret kommer til slutt, blir man i tillegg straffet for å ikke bruke deres egen netthandel for å kjøpe ny vare.. Skjønner dere driver en business her, men å bli utsatt for "sparetiltak" i en forsikringssak (min første sådan) føles ikke spesielt bra..