Som totalkunde i Sparebank 1 har jeg vært veldig fornøyd med forsikringene i Fremtind tidligere, men innboforsikringen blir jeg nok å bytte.. Første forsøk på oppgjør var gjort relativt raskt, det skal dere ha, men når alternativene til original vare spriker såpass at det skilles mange tusen kroner, må det klages på. Da tok det en uke før jeg hørte noe, og måtte i mellomtiden kjøpe ny vare, da de tilhørte hjemmekontor. Når da oppgjøret kommer til slutt, blir man i tillegg straffet for å ikke bruke deres egen netthandel for å kjøpe ny vare.. Skjønner dere driver en business her, men å bli utsatt for "sparetiltak" i en forsikringssak (min første sådan) føles ikke spesielt bra..
Alt skjedde ganske raskt. Med både takstmann og håndverkere. Grei folk å snakke med på tlf, (når du kom gjennom) . Veldig fornøyd med Fremtind.
God og respektfull behandling. Gode på forklaring. Rask tilbakemelding og oppgjør. Har aldri hatt problemer av noen slag.
Jeg har ikke så mye å si, har bare vært i kontakt med dere med denne ene saken ennå. Men han som kom her var flink, høflig og service innstilt, så jeg er fornøyd!
Veldig fornøyd med saksbehandler og hjelpen jeg fikk gjennom behandlingsperioden. Rask tilbakemelding på søknaden.
Saken er belyst på en saklig måte med profesjonell og seriøs behandling. Kan selvsagt bli kortere telefonventetid, men å bli oppringt er ok.
Stor bedrift dom kjøpe ut andre som gir dårlig service. Dekker ikke fly kostnader med medisinsk erklæringer . Fikk meg å avbestille en tur før jeg sendt inn papirer . Nekte å erstatte .