Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk litt dårlig inntrykk da den første jeg kontaktet fortalte at jeg måtte gjøre noe selv og at jeg ikke måtte regne med at Fremtind ville dekke dette. Tross mine 2 purringer. Dame nr 2 var imidlertid hyggelig og innså fort at det var for lite beløp å dvele mer med.
Framtind besvarer henvendelser raskt og kvalitativt. Kundebehandler som jeg hadde kontakt med var/er også faglig dyktig. Selve forsikringssaken ble behandlet effektivt, såvel saksbehandling generelt. koordinering, takst, verkstedopphold og oppgjør, Framtind kan så absolutt anbefales!
Har ventet i nesten tre måneder på oppgjør i en relativt enkel skade. Oppgjøret er i tillegg helt uforståelig.
Rask behandlingstid, men benytter en ugunstig verdivurdering som grunnlag for erstatningen.
Man treffer mennesker på telefonen når man ringer :)
Når skade er skjedd, er det null oppfølging fra selskapet. Forstår ikkje at dei tilbyr landbuksforsikring, når det er slik mangel på kompetanse og oppfølging. Sender takstmann, som aldri har vært i et fjos, for å ta takst på skade som er skjedd på innredning i foset
Ble lovet samme avtale som tidligere forsikringsselskap, altså 25% egenandel fra første krone, det va ikke tilfeller. Egenandel er 2000,- uansett. At man må dekke alle utgifter opp til 2000,- er ikke optimal for en hundeeier. Det er få turer til veterinær som koster så mye og det å gjentatte ganger må betale hele regninga hos veterinær blir dyrt i lengden.