Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd! Men hver ops på 10 000 kr. i egenandel på leiebil !
Gode dekninger og kjappe oppgjør ved skader. Det gikk kjapt å melde saken. og det var ingen uenighet om oppgjøret. Saken ble fikset raskt og ryddig. og jeg kunne bare sitte og vente på at bil ble hentet og reparert. og levert tilbake til meg. Leiebil gikk også veldig greit.
Saksbehandlerne virker faglig korrekte og hyggelige. Premienivået gikk en del opp fra DNB Forsikring.
God service,kort behandlingstid,kjempebra resultat.
Søker råd om forsikring på Mail da det er uendelig ventetid på tlf/kundeservice. Blir oppringt av en person som på dårlig norsk ber meg ringe kundeservice da hun ikke skjønte hva jeg spurte om
Blir ring opp av en ubehjelpelig og tafatt ansatt hos selskapet, med hverken medlidenhet eller forståelse. Ønsker tydelig ikke å hjelpe meg, men virker mer klar for å bli ferdig med arbeidsdagen. Forsikringsvilkårene henger heller ikke på grep. Valgte derfor å opprette forsikring hos annet selskap. Jeg jobber derfor for å få fjernet forsikringene hos dere. En skal som kunde bli møtt med en hyggelig og positivt innstilt tone, med snev av behjelpelighet. Det var dessverre ikke slik mitt møte var. At vilkårene deres ikke oppfylte det min sak gjaldt var en ting. Enda mer frustrerende og provoserende var kundeservicen.
Meget fornøyd med oppgjør og behandlings tid. 2 timer så var saken ferdig behandla