Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp tilbakemelding på skademelding. Ryddig kommunikasjon og bra utført utbedring.
Bil uhell på grunn av glatt kjørebane. Raskt behandlet, god informasjon, godt mottatt som kunde.
Ingen spesiell omtale, synes prisen blir for høy. Grei kundebehandling.
Har også i tidligere saker fått rask og god behandling.
Kan med trygghet anbefale fremtind forsikring ,da dem er rask,og har en oppriktige behandling av skadesak.
Har ikke skadedyr forsikring i bobilforsikring. Måtte derfor skifte til annet selskap.
Fikk avslag på en sak som gjaldt tyveri av en mobiltelefon. Kundebehandler oppgir at det er liten grad av sannsynlighet for at den er blitt stjålet ettersom jeg ikke bevitnet tyveriet, eller kan bevise på annen måte at den ble stjålet. Jeg benyttet mobiltelefonen på en kafe, men oppdaget at den var borte da vi skulle gå ut av kafeen. Jeg og følget mitt lette overalt, samt spurte kafeens personale om de hadde sett telefonen. Etter min mening er det opplagt at tlf var stjålet, men kundebehandler i fremtind mener, basert på paragrafer de viser til, at vi må fremlegge bevis for at telefonen er stjålet. Responsen til kundeservice er treg, og kundebehandlerne (har vært i kontakt med to ifm denne saken) fremstår lite profesjonelle og imøtekommende. Meldte forøvrig også en sak for ca. 1 år siden, angående en tv. Fikk da utbetalt den nette sum av 384 kr i erstatning.