Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode lyttere, og jeg var en uerfaren gammel kunde, dvs at jeg ikke hadde benyttet forsikringen tidligere.
Dyre forsikringer. Vanskelig å få tak i på telefon.
Rask behandlingstid. Ryddig og informativ. Meget fornøyd.
Jeg har vært veldig fornøyd kunde hos Fremtind i 5 år, helt frem til nylig da jeg kjøpte bil for første gang. Har tidligere hatt reise- og innboforsikring hos Fremtind. Da jeg kjøpte bilen ba jeg om et tilbud på forsikring av denne, men dette var ikke i nærheten av det andre selskaper kunne tilby. De har vært enestående i de få skadesakene jeg har hatt. Blant annet hadde jeg en hendelse hvor jeg henvendte meg til en kundebehandler for å få råd om hva jeg burde gjøre for å behandle en skade, og så fikk jeg plutselig beskjed om at saken var ferdig behandlet og pengene utbetalt til konto. Det var vemodig å ta beslutningen om å bytte, men prisforskjellen kunne rett og slett ikke rettferdiggjøre det å bli.
Saksbehandlingen tok alt for lang tid. Gikk mange mnd før vi fikk refundert egenandelen. Ingen informasjon underveis, å når jeg ringte fikk jeg bare beskjed om å ikke mase.
Skaden ble påført av annen bil og skaden ble raskt reparert!
Sende en henvendelse -reiseforsikring. Jeg henvendte meg da jeg var noe usikker om forsikringen kunne dekke det jeg spurte om. Jeg et fornøyd med rask og begrunnet behandling