Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært veldig fornøyd kunde hos Fremtind i 5 år, helt frem til nylig da jeg kjøpte bil for første gang. Har tidligere hatt reise- og innboforsikring hos Fremtind. Da jeg kjøpte bilen ba jeg om et tilbud på forsikring av denne, men dette var ikke i nærheten av det andre selskaper kunne tilby. De har vært enestående i de få skadesakene jeg har hatt. Blant annet hadde jeg en hendelse hvor jeg henvendte meg til en kundebehandler for å få råd om hva jeg burde gjøre for å behandle en skade, og så fikk jeg plutselig beskjed om at saken var ferdig behandlet og pengene utbetalt til konto. Det var vemodig å ta beslutningen om å bytte, men prisforskjellen kunne rett og slett ikke rettferdiggjøre det å bli.
Saksbehandlingen tok alt for lang tid. Gikk mange mnd før vi fikk refundert egenandelen. Ingen informasjon underveis, å når jeg ringte fikk jeg bare beskjed om å ikke mase.
Skaden ble påført av annen bil og skaden ble raskt reparert!
Sende en henvendelse -reiseforsikring. Jeg henvendte meg da jeg var noe usikker om forsikringen kunne dekke det jeg spurte om. Jeg et fornøyd med rask og begrunnet behandling
Raskt tilbakemelding på melding av skade. Lettvint skjema å krysse av på og lett å finne.
Første gang jeg jeg føler at kundebehandler hvet hva saken dreier seg om, og uten å vri om på det.
Hurtig og let saksbehandling. Nemt skjema at udfylde