Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt dårlig erfaring vurderer bytte av forsikrings selskap.. utrivelig oppførsel fra takstmann etter skade på båt ..... vanskelig og få oppgjør for skade.... dyre forsikringene er verdi løse
Saksbehandlere lite imøtekommende. Det har Lang behandlingstid. Har fått avslag på erstatninger som jeg ikke kan forstå forsikringen ikke skal dekke. Har strevd med å få erstatning i forhold til sykdom på reise, fikk tilslutt gjennomslag. Er ikke fornøyd med selskapet når det gjelder husforsikring og reiseforsikring. Bilforsikring har fungert ok, men jeg har fullkasko, annet tørr jeg ikke da jeg er redd for at forsikringsselskapet ikke stiller opp for meg hvis noe er klart.
Det var rask med både behandlingen og forklaringen. Det var rask reparasjon
Vennlige og imøtekommende kundekonsulenter . Føler at de behandler kundene med respekt.
Har bare denne enkle erfaring til nå. Fungert helt fint
Meget bra. Aldri vært noe problem. Raskt oppgjør, og god kundeservice
Lite hjelpsomme. Stort sett nei å få. Firkanta regelrytteri. Problemet er fortsatt uløst og Fremtind virket (sikkert ikke mye forskjell fra andre selskaper) mer interessert i å sikre seg selv. Latt i stikken.